معاون دبیر کل جنبش عصائب الحق عراق گفت حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین سبب شده است آمریکایی‌ها وحشت کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد لبنان، «محمد الطباطبائی» معاون دبیر کل جنبش عصائب الحق عراق، روز یکشنبه گفت راهپیمایی اربعین امام حسین (علیه السلام) امسال در حالی که زائران تصاویر شهید ابومهدی المهندس و شهید قاسم سلیمانی، فرماندهان پیروز علیه گروه تروریستی داعش، را در دست دارند، آمریکا را وحشت زده کرده است.

محمد الطباطبائی گفت: حضور میلیونی پیاده روی مردم در مراسم اربعین حسینی دشمنان اسلام را وحشت زده کرده است. به ویژه اینکه زائران امام حسین (علیه السلام) در مسیر حرکت به سمت شهر کربلا تصاویر شهدا و فرماندهان پیروز علیه داعش را که آمریکا و دشمنان را به وحشت انداخته اند، با خود حمل می‌کنند.
 
معاون دبیر کل جنبش عصائب الحق افزود: نیرو‌های بسیج مردمی و امنیتی عراق، امنیت لازم را برای زائران حسینی فراهم کردند و دولت باید بسیج مردمی را تقویت کند.
 
الطباطبائی در ادامه با اشاره به نقش عظیم نیرو‌های بسیج مردمی در محافظت از عراق، تقویت این نیرو‌ها را خواستار شد. او خاطر نشان کرد نقشه‌های دشمنان برای شکست بسیج مردمی و کسانی که برای تضعیف این نیرو‌ها تلاش می‌کنند، به شکست انجامید. الطباطبائی تأکید کرد بسیج مردمی، هیئت‌های دیپلماتیک خارجی در عراق را هدف قرار نداده است.
 
وی در ادامه گفت: آمریکا و اسرائیل با حمایت برخی طرف‌های داخلی و خارجی در تلاش برای تضعیف الحشد الشعبی در عراق هستند. محمد الطباطبائی افزود: آمریکا، کشوری اشغالگر در عراق است ودولت باید به پرونده فرماندهان پیروز توجه کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار