مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تیم ملی هاکی برای تمرینات جام جهانی بلژیک در اردبیل اردو می‌زند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توجه به برگزاری ششمین دوره جام جهانی هاکی داخل سالن آقایان در سال ۲۰۲۱، تیم ملی جهت آماده سازی و بازی‌های تدارکاتی به اردبیل سفر خواهد کرد.

او افزود: مقدمات این سفر فراهم شده و قرار است تیم ملی هاکی کشورمان در کمپ آماده سازی پارس آباد مغان مستقر شده و با آماده سازی، بازی‌های تدارکاتی انجام دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تأکید به اینکه رعایت اصول بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا با جدیت دنبال می‌شود، گفت: قرار است آزمایش کاملی از اعضای کاروان ورزشی انجام شود.

انوشیروانی با اشاره به استعداد قابل توجه ورزشکاران هاکی در ایران ابراز امیدواری کرد امکانات استان اردبیل و شرایط آب و هوایی بتواند موجب آماده سازی مقبول تیم جهت حضور در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۱ در بهمن ماه شود.

او با اشاره به دعوت از دو بازیکن اردبیلی به تیم ملی افزود: حضور عادل گل آور و مرتضی تیموریان از استان اردبیل در تیم ملی هاکی کشورمان بیانگر قابلیت‌های ورزشی این استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: در استان اردبیل نیز شناسایی ورزشکاران مستعد و همچنین توسعه زیرساخت‌ها با جدیت دنبال می‌شود تا بتوانی به رشد کیفی در این رشته ورزشی دست یابیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.