فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

همه تحرکات دشمن رصد می‌شود/ شناور‌های اقیانوس‌پیما به ناوگان نیروی دریایی سپاه می‌پیوندد

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: همه تحرکات دشمن رصد می‌شود و اگر دشمن دست به خطا بزند، رزمندگان اسلام به شدت با آن برخورد می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در جمع خبرنگاران در بوشهر  در آستانه شانزدهم مهر سی و سومین سالگرد حماسه شهدای خلیج فارس بیان کرد: هر سال به پاس رشادت و مجاهدت رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات‌ غرورآفرین ۱۶ مهر ۶۶ که رزمندگان استان بوشهر  نقش برجسته‌ای در آن‌ داشتند، برنامه‌های مختلف برگزار می‌‌شود امسال۱۶ برنامه در نظر گرفته شده که برجسته‌ترین آن‌ها گلباران محل شهادت این شهدا در خلیج فارس است و همچنین رزمایش اقتدار که به صورت استانی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: به این مناسبت برنامه‌های مختلفی نیز در دیگر مناطق و رده‌های نیروی دریایی سپاه برگزار می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: تمام تحرکات دشمنان در خلیج فارس از سوی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی دریایی سپاه رصد می‌شود و این نیرو در آمادگی بالای عملیاتی قرار دارد.

زیراهی تاکید کرد: تجهیزات به‌روزی در اختیار داریم و هفته گذشته ۱۸۸ فروند پهپاد به نیروی دریایی سپاه ملحق شد که این، ظرفیتی برجسته است زیرا کشور‌های اطراف ما هیچ کدامشان چنین ظرفیتی ندارند.

او گفت: با توجه به آمادگی تجهیزاتی و نیروی انسانی، اگر دشمن دست به خطا بزند و اشتباه محاسباتی داشته باشد ان‌شاءالله رزمندگان اسلام  به شدت با آن برخورد می‌کنند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: به زودی شناور اقیانوس‌پیما برای حضور در آب‌های آزاد و اقیانوس‌ها به ناوگان نیروی دریایی سپاه می‌پیوندد.

زیراهی همچنین عنوان کرد: سردار شهید نادر مهدوی و همرزمانش در ۱۶ مهر ۶۶ در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی در خلیج فارس ضربات مهلکی به استکبار جهانی وارد کردند  و به همین علت این روز به نام روز نیروی دریایی سپاه نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.