مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان کرمانشاه گفت : اقدام ضدعفونی مدارس برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا به صورت شیفتی در چندین نوبت تا آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرزاد امیری مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان کرمانشاه با اشاره به رزمایش سپاه برای ضد‌عفونی کردن مدارس استان، گفت : در ادامه فعالیت‌های جهادی و شبانه‌روزی سازمان بسیج مهندسی صنعتی با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به مناسبت شروع سال تحصیلی برای مقابله با کرونا یک‌هزار و ۵۰۰ لیتر ماده ضد عفونی (با غلظت ۷۰درصد در هر لیتر) به صورت رایگان در اختیار سازمان بسیج دانش‌آموزی برای توزیع در سطح مدارس استان قرار داده است.

او گفت : اقدام ضدعفونی مدارس برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا به صورت شیفتی در چندین نوبت تا آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان کرمانشاه افزود: اولین اقدامی که به محض بحث ورود ویروس کرونا به کشور انجام شد، تشکیل کمیته زیستی و پدافندی در سازمان بسیج مهندسی صنعتی بوده است.

او ادامه داد: در این مدت برای مبارزه با کرونا بیش از ۷ هزار لیتر ماده ضد‌عفونی برای گند‌زدایی و مبارزه با ویروس کرونا استفاده شده است.

امیری گفت: علاوه بر آن، توزیع یک‌هزار و ۴۰۰ لیتر ماده ضدعفونی کننده برای بسیج مداحان در ایام محرم، ۵۰۰ لیتر برای بسیج اصناف در طرح ضد عفونی مراکز تره‌بار، ترمینال مسافربری و همچنین با تلاش گروه‌های جهادی این سازمان برای جلوگیری از تعطیلی کارخانجات به دلیل شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.