حسینی گفت: امسال باوجود ویروس کرونا، ۹۸/۵۴درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان نوبت‌گیری کرده‌اند و بیش از ۹۳ درصد ارزیابی‌شدند.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد حسینی رئیس سازمان آموزش ‌و پرورش استثنایی با تأکید بر اینکه اولویت اصلی در شرایط حاضر، تهیه اطلس یادگیری برای تمامی دانش آموزان استثنایی است، اظهار کرد: اطلاعات ۴۰‌ درصد دانش آموزان استثنایی در خصوص شیوه‌های دسترسی به آموزش و اطلس یادگیری هنوز در سامانه ثبت نشده است که نیازمند پیگیری مدام روسای ادارات استان‌هاست.

او افزود: مدیران مدارس، مانند مدرسه فیزیکی باید بر انواع شیوه‌های یادگیری دانش آموزان مسلط باشند و برای تک ‌تک دانش آموزان شیوه‌ها و مدل‌های یادگیری هم باید مشخص باشد.

حسینی خواستار اهتمام جدی استان‌ها در تولید محتوای الکترونیکی شد و گفت: در شرایط کرونا مدرسه با تغییر نقش باید تولیدکننده محتوا باشد و ادارات ضمن نظارت بر محتوا‌های تولیدی و ارسال آن‌ها به سازمان به غنی شدن بانک جامع محتوای الکترونیکی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در شبکه شاد کمک شایانی می‌کنند.

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی با تقدیر از تمامی دست‌اندرکاران برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان تصریح کرد: باوجود شرایط کرونا و نگرانی خانواده‌ها تاکنون ۹۸/۵۴درصد نوآموزان بدو ورود به دبستان نوبت‌گیری کرده‌اند و بیش از ۹۳درصد این نوآموزان نیز ارزیابی‌شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار