سرکشیکیان گفت:در اربعین امسال با توجه به شیوع کرونا هزار خادم افتخاری به مجاوران کریمه اهل بیت (س)خدمت رسانی خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرکشیکیان، دبیر ستاد خادمین افتخاری سخاء الحسین(ع) روز دوشنبه و در آستانه  اربعین حسینی در یک نشست صمیمی با خبرنگاران گفت :در اربعین امسال بیش از یک هزار خادم افتخاری که تا پارسال در عتبات عالیات به زائران اربعین حسینی خدمت می کردند امسال با توجه به شیوع کرونا به عزاداران حسینی( ع ) در قم و به مجاوران کریمه اهل بیت (س) خدمت رسانی خواهند کرد .

او  خدمت در عرصه تامین بهداشت شهروندان در ایام کرونایی را از اولویت های خادمان افتخاری اربعین اعلام و تصریح کرد : در ایام اربعین ناوگان‌های حمل و نقل عمومی در سه پایانه میدان شهید مطهری، میدان نبوت ومیدان مرجعیت با همکاری ستاد خادمین افتخاری امام حسین (ع) ضدعفونی می شود .

دبیر ستاد خادمین افتخاری سخاء الحسین(ع) همچنین به اجرای طرح توزیع رایگان نان در ایام اربعین حسینی اشاره کرد وافزود :در این طرح که منابع مالی آن از سوی خیرین سخاء الحسین تامین شده است درنانوایی های مناطق کم برخورداراستان نان رایگان دراختیار شهروندان قرار خواهد گرفت .

هزار خادم افتخاری در اربعین به عزاداران حسینی(ع) در قم خدمت رسانی می کنند

سرکشیکیان یادآورشد : در دهه اول محرم امسال مراسم مذهبی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت گرفت که زمینه برگزاری برنامه‌های جایگزین پیاده روی اربعین را به علت شیوع بیماری کرونا فراهم کرد.

شماره حساب ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۶۳۱۲۵۴۶ نزد بانک تجارت به نام سخاء الحسین(ع) آماده دریافت کمک‌های مردمی و مشارکت در طرح اربعین حسینی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار