شبکه تلویزیونی ‌ای‌بی‌سی نیوز و موسسه ایپسوس در یک نظرسنجی نظر مردم آمریکا درباره مبتلا شدن رئیس‌جمهورشان به ویروس کرونا را جویا شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، نظرسنجی انجام شده از سوی شبکه تلویزیونی ‌ای‌بی‌سی نیوز و موسسه ایپسوس نشان می‌دهد، ۷۲ درصد از شهروندان آمریکایی بر این باورند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، خطر مرتبط با ابتلا به ویروس کرونا را به اندازه کافی جدی نگرفته است.

این در حالی است که ۷۲ درصد از آمریکایی همچنین بر این باورند که ترامپ اقدامات احتیاطی را در ارتباط با این موضوع در پیش نگرفته است. اکثر آمریکایی‌ها بر این باورند سهل‌انگاری ترامپ دلیل ابتلایش به کروناست.

رئیس جمهوری آمریکا به دنبال ابتلا به کووید-۱۹ جمعه شب به وقت محلی به یک بیمارستان نظامی منتقل شد.

«سین کانلی»، مسئول تیم پزشکی ترامپ، شنبه در کنفرانسی خبری گفت که وی رو به بهبودی است، اما یک منبع آگاه به رسانه‌ها گفت که علائم حیاتی ترامپ پس از ابتلا به کرونا، در ۲۴ ساعت گذشته «بسیار نگران‌کننده» بوده و او هنوز در مسیر روشنی برای بهبودی قرار ندارد.

از سوی دیگر بر اساس نظرسنجی رویترز و ایپسوس که پس از مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای ترامپ انجام شد، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات، با اختلاف ۱۰ درصدی از رقیب خود پیشتاز است. طبق این نظرسنجی، ۵۱ درصد پاسخ‌دهندگان پس از ابتلای ترامپ به کرونا، از بایدن حمایت می‌کنند و میزان حمایت از ترامپ ۴۱ درصد است. ۴ درصد از شرکت‌کنندگان از نامزد احزاب مستقل حمایت می‌کنند و ۴ درصد نیز هنوز تصمیمی نگرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
اتفاق و خبري كه در روز اربعين مي افتد شگفت زده خواهيد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
خوب لو میدادی قراره تو اربعین چی بشه
Iran (Islamic Republic of)
بهاروند
۱۹:۰۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
...... شوی ترامپ نخ نما شده و همه فیلمه ...مرگ بر ترامپ تروریست مرگ بر امریکا .مرگ بر اسرایئل کودک کش..گرگ بر ال کثیف سعودیو ال سقوط....
Iran (Islamic Republic of)
بیدار
۱۶:۵۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
ترامپ یک شومن است او برای ترمیم افتضاحش در مناظره خودش را مریض اعلام وبعد با نمایش های اینگونه سعی در تبلیغات خودش میکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
حقشه
Iran (Islamic Republic of)
بالاترازفرهاد
۱۶:۲۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
من به مردم آمریکا اطمینان می دهم در انتخابات آمریکا هرگز تقلبی صورت نخواهد گرفت و همچنین در انتقال قدرت هیچ جنگ داخلی در کشور آمریکا صورت نخواهد گرفت چون قطعا ویروس کرونا جان ترامپ را در چند روز آینده خواهد گرفت پس ای مردم آمریکا بدون هیچ ترسی برای تغییر اوضاع درکشورشان به تغییر حاکمان کشورتان اقدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
ترامپ نمیمیره به هزارو یک دلیل و یک دلیلش اینه که سیاستشه و اصلا کرونا نگرفته
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۳:۱۷ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
سلام
ترامپ میمیره
بدلایل زیر:
چاقه و ۷۴ سالشه و تنگی نفس داره وعصبی و پراسترسه ویکدنده ولجباز وهمچنین جز افرادی است که میانه خوبی با درمان وبیماری ندارد.ومشروبخور هم هست.درکنار اینها دشمنان زیادی داخل کشورش داره و درضمن بدلیل اعتراضات گسترده صلاح نیست به ریاست جمهوری ادامه بدهد وچون قدرت را به هیچکس نمیخواهد واگذار کند تنها راه باقی مانده مرگ در اثر ویروس چینی است .اینجوری حاکمان اصلی آمریکا گناه را برگردن چین میاندازند
آخرین اخبار