در پی ابتلای هفت نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم زاگرس اسلام آبادغرب به بیماری کرونا، مدیرعامل این باشگاه انصراف تیمش از رقابت‌های لیگ برتر هندبال را اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب که خودش به بیماری کرونا مبتلا شده و اکنون در یکی از بیمارستان‌های کرمانشاه بستری است، گفت : هرچند از حدود یک ماه پیش جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر هندبال با مشکلات مالی مواجه بودیم، اما در یکی دو هفته گذشته با مساعدت رئیس فدراسیون، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر مسئولین استانی زمینه حضورمان در این رقابت‌ها فراهم شد.

او گفت : براین اساس، از هفته قبل تمرینات تیم را از سرگرفتیم، اما این تمرینات تنها سه روز بیشتر ادامه نداشت، چراکه خودم و شش نفر از بازیکنان و کادر فنی ازجمله سرمربی و مدیرتدارکات تیم به بیماری کرونا مبتلا شدیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آباد افزود: با این شرایط، عملا ادامه تمرینات تیم امکانپذیر نبود و مجبور شدیم تمرینات را تعطیل کنیم.

او ادامه داد: از آنجایی که درحال حاضر وضعیت استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرمز شده، به خاطر حفظ سلامتی دیگر بازیکنان تیم که همواره از اولویت‌های باشگاه بوده، تصمیم گرفتیم امسال در رقابت‌های لیگ برتر هندبال شرکت نکنیم.

اعظم گفت: درخواست انصراف حضور تیم در رقابت‌های لیگ برتر هندبال را بصورت کتبی به فدراسیون اعلام کرده‌ایم و معتقدم که در شرایط فعلی که آمار فوتی‌های کرونا روزانه به بیش از ۲۰۰ نفر رسیده، برگزاری رقابت‌های لیگ شاید منطقی نباشد.

او ادامه داد: به همه هواداران تیم زاگرس قول می‌دهیم سال آینده با فروکش شدن بیماری کرونا با قدرت بیشتری در رقابت‌های لیگ شرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب از همراهی و کمک‌های همه مسئولین استانی برای رفع مشکلات این تیم قدردانی کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.