مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از افزایش ۱۴ درصدی تعداد جایگاه‌های سوخت در استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در دیدار با اعضای انجمن صنفی جایگاهداران استان گفت:در راستای تحقق حقوق شهروندی، سوخت رسانی مطلوب و تسهیل دسترسی شهروندان به سوخت، تعداد ۱۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در یک سال گذشته در استان کردستان به بهره‌برداری رسید که با احتساب تعداد جایگاه‌های سطح استان، رشد ۱۴ درصدی را به همراه داشته است.

گیتی‌منش افزود: با ۸۲ جایگاه عرضه سوخت در منطقه، ظرفیت خوبی در سوخت‌رسانی به هموطنان ایجاد شده که با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، عملیات احداث پنج جایگاه دیگر نیز در دست اقدام است.

او ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و همکاری مجموعه جایگاهداران استان با این شرکت در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به ویژه رعایت نکات بهداشتی در زمان شیوع ویروس کرونا افزود: نگاه و برنامه‌ریزی شرکت درخصوص احداث جایگاه‌های عرضه سوخت در استان با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود، بر گستردگی مطلوب جغرافیایی جایگاه‌ها و نیازسنجی نقاط مختلف جهت دسترسی بهتر شهروندان به دریافت خدمات و جلوگیری از تمرکز جایگاه عرضه در یک منطقه از سطح شهر است.

گیتی‌منش با اشاره به حجم درخواست‌های ارائه شده به منطقه کردستان پیرامون احداث جایگاه توسط بخش خصوصی اعلام کرد: این منطقه با تشکیل کمیته نیازسنجی نسبت به بررسی درخواست‌ها بر اساس رشد جمعیت، نیاز عملیاتی، گستردگی جغرافیایی و تعداد جایگاه عرضه سوخت موجود در آن ناحیه اقدام و بسیاری از درخواست‌ها به دلیل عدم توجیه اقتصادی و عملیاتی مورد تائید قرار نگرفت.

فرحی رئیس انجمن صنفی جایگاهداران استان نیز در این دیدار با بیان موارد و درخواست‌های مجاری عرضه در زمینه افزایش نرخ حق‌العمل‌کاری، جلوگیری از افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت، از همکاری و تعامل مدیر و کارکنان پخش منطقه کردستان با جایگاهداران استان تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است، منطقه کردستان با نه ناحیه عملیاتی، ۸۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه سی‌ان‌جی، سوخت موردنیاز شهروندان کردستانی را تامین و توزیع می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار