مسئول آمار و اطلاعات فرودگاه شهرکرد گفت: تعداد پرواز‌های انجام شده از ابتدای امسال از طریق این فرودگاه ۷۲ مورد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیده عظیمیان مسئول آمار و اطلاعات فرودگاه شهرکرد اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش سفر‌ها در نیمه نخست امسال، جابه‌جایی مسافر از فرودگاه شهرکرد حدود ۴۰ درصد کاهش یافت.

او تعداد سورتی پرواز انجام شده از طریق فرودگاه شهرکرد را ۷۲ مورد اعلام کرد و افزود: دو هزار و ۳۳۷ مسافر از طریق فرودگاه مسافرت کردند که از این تعداد یک هزار و ۳۴۰ نفر وارد استان و ۹۹۷ نفر نیز به مقصد تهران سفر کردند.


بیشتر بخوانید


عظیمیان اضافه کرد: جابه‌جایی این تعداد مسافر به طور متوسط در سه نوبت در طول هفته با پرواز تهران و شهرکرد و بالعکس انجام شد و حدود ۹ هزار و ۹۱ کیلوگرم کالا و بار نیز به مقصد هدف جا به جا و ارسال شد.

او ادامه داد: پرواز مسیر شهرکرد به تهران و بالعکس در روز‌های شنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه انجام می‌شود و از اسفندماه پارسال با شیوع ویروس کرونا، فرودگاه شهرکرد اقدام به اجرای دقیق دستورالعمل‌های تعیین شده از سوی ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا در خصوص ضدعفونی و میکروب‌زدایی محل تردد مسافران کرد و این روند ادامه دارد.

عظیمیان از آمادگی کامل این فرودگاه برای جابه‌جایی مسافر خبر داد و تاکید کرد: پرواز در فروردین‌ماه امسال به دلیل نبود مسافر در شرایط کرونایی کشور و رعایت فاصله اجتماعی انجام نشد، که با تمهیدات اندیشیده شده از اردیبهشت‌ماه پرواز به صورت مرتب برقرار است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار