مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: ۲ عنوان برتر جشنواره شهید رجایی به کانون پرورش فکری استان رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: آیین تجلیل از دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی استان همزمان با برگزاری جلسه شورای راهبری توسعه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و مسئولان عالی‌رتبه در اهواز برگزار شد.

او افزود: در این آیین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به عنوان دستگاه برتر در گروه «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی»، معرفی شد و از تلاش‌های خالصانه و اقدامات اثربخش کارکنان این نهاد فرهنگی تجلیل بعمل آمد.

کیانی بیان داشت: دبیرخانه این جشنواره همچنین اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان را به دلیل ارتقای سطح امتیازات خود در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی طی سال ۱۳۹۸ نسبت به امتیازات دوسالانه، به عنوان دستگاه تلاشگر معرفی و تجلیل کرد.

براساس این گزارش؛ بیست و سومین جشنواره شهید رجایی خوزستان با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد، با حضور استاندار و سایر مقامات استانی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محل استانداری خوزستان برگزار و از دستگاه‌های برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.