انتقاد پزشک آمریکایی از خروج ترامپ از بیمارستان

یکی از پزشکان بیمارستان والتر رید از خروج رئیس‌جمهور آمریکا از این بیمارستان برای دیدار با طرفدارانش انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، یکی از پزشکان بیمارستان نظامی والتر رید که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، پس از ابتلا به ویروس کرونا در آن بستری شد، به شدت از اقدام اخیر او انتقاد کرد.

این پزشک گفت: ترامپ جان ماموران سرویس مخفی را برای یک نمایش سیاسی غیرضروری به خطر انداخت.

روزنامه هیل توئیت جیمز فیلیپس را که همچنین مدیر بخش اورژانس بیمارستان جرج واشنگتن است، منتشر کرد که در آن نوشته است: خطر انتقال ویروس کرونا در داخل خودروی ترامپ بالاست و همه کسانی که در آن خودرو بودند باید در قرنطینه قرار بگیرند. از این سطح حیرت‌آور بی‌مسئولیتی، متعجب شدم.

ساعاتی پیش رئیس جمهور آمریکا پیش از آنکه دقایقی از بیمارستان نظامی واشنگتن خارج شود و از داخل خودرو با هوادارانش احوالپرسی کند، به بیمارستان بازگشت.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
France
کرامت سلیمی
۱۳:۲۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
هیچ لزومی ندارد که پزشکان امریکایی در مورد وضعیت ترامپ هر چند ساعت به رسانه ها گزارش بدهند. هیچکس علاقه ای به شنیدن چنین اخباری ندارد.

ترامپ در ساختار قدرت امریکا نقش اجرایی ندارد و فقط باید همچون هنرپیشه ها نقش بازی کند و انچه را به وی دیکته می کنند انجام دهد.


اگر راست می گویند به شبه دانشمندان فریبکارشان ( یعنی دانشمندان به اصطلاح هسته ای ) بگویند که در رسانه به این سوال پاسخ دهند که:

اگر در یک بمب به اصطلاح اتمی 50 تا 60 کیلوگرم اورانیوم غنی شده وجود دارد پس چگونه قارچی عظیم با ده ها هزار تن ( یا بیشتر ) جرم ایجاد می گردد.

ایا انفجار اتمی یک حقه و ترفند هالیوودی نیست؟

ایا انفجار به اصطلاح اتمی یک انفجار معمولی در مقیاس بالای مواد منفجره نیست؟

مقایسه انفجار بیروت و انفجار هیروشیما که نشان می دهد هر دو انفجار از یک نوعند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
اصلا مریض نبوده، این هم نقشه بوده
آخرین اخبار