معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش درباره وضعیت بانوان دو و میدانی کار توضیحاتی را ارائه کرد.

مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش  در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رکورد شکنی بانوان دو و میدانی اظهار کرد: دو و میدانی ورزش پایه است و در واقع  برای آمادگی در سایر رشته‌های ورزشی نیاز به دو و میدانی وجود دارد. بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ دو و میدانی بانوان در حالی برگزار شد که نزدیک به ۱۵۰ ورزشکار از ۲۲ باشگاه و هیئت‌های استانی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند و در ۲۴ ماده دو و میدانی مسابقه دادند. برگزاری مسابقات با توجه به شرایط موجود کرونا سنگین است، اما مراقبت‌های بهداشتی و ویژگی‌های سلامت ورزشکاران را پیش بینی کردند و فضا مهیا شده  تا دوندگان در این مسابقات حضور یابند و با آرامش در ماده‌های دو و میدانی شرکت کنند.  

او درباره محل تمرین  بانوان دو و میدانی کار و راهکار وزارت ورزش برای این موضوع گفت: ورزشکار ملی  که کار سنگینی می‌کند به طور حتم دغدغه‌هایی هم دارد و باید نیاز‌های او دیده و مرتفع شود. در حال حاضر مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی با دل و جان کار می‌کند و انگیزه‌های قوی برای دختران و پسران این رشته ورزشی فراهم کرده است.

فرهادی زاد افزود: خوشبختانه این انگیزه باعث شده است که شاهد حضور کثیری از ورزشکاران در این دوره از مسابقات باشیم. انتخابات فدراسیون دو و میدانی هم به زودی انجام می‌شود و به طور حتم برای اینکه بتوانیم در مسابقات بین المللی حضور قدرتمندی را در بخش بانوان  داشته باشیم باید بتوانیم مشکلات ورزشکاران را حل کنیم. من و وزارت ورزش در خدمت فدراسیون دو و میدانی هستیم و تلاش می‌کنیم که مشکلات ورزشکاران حل شود و بتوانند کار خود را به سادگی و آرامش انجام بدهند.  

فرهادی زاد درباره آینده دو و میدانی گفت: امیدوارم با توجه به فضای آرامی که برای دو و میدانی مهیا شده است و ان شا الله انتخابات جدید منجر به این شود که فردی بیاید که این آرامش را  دو چندان کرده و امکانات ورزشکاران را ۲ برابر کند. همچنین رکورد‌هایی که در بخش بانوان زده می‌شود ادامه پیدا کند و انگیزه حضور آن‌ها در صحنه‌های قوی‌تر مهیا شود و ورزشکاران در مسابقات بین المللی بتوانند شرایط خوبی برای خود و ایران اسلامی فراهم کنند.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار