معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سرپل‌ذهاب گفت: ۱۰ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن پیرکرمی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سرپل‌ذهاب گفت: ۳۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی سطح شهرستان به عمل آمده است که ۱۰ مورد از آن‌ها به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های  بهداشتی پلمب شدند.

او اظهار داشت: واحد‌های متخلف پلمب شده شامل آرایشگاه‌های زنانه، کارگاه تولید ماسک و باشگاه ورزشی است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب در ادامه گفت: پس از ابلاغ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نظارت بر اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت و اکیپ‌های بازرسی تشکیل و بازدید از روند فعالیت اصناف به صورت روزانه آغاز شده است.

او اضافه کرد: در این بازدید تذکرات لازم به واحد‌های صنفی داده شد از این رو اصنافی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و به تذکرات لازم بی‌توجه باشند واحد صنفی آن‌ها پلمب خواهد شد اگر شهروندان مسائل بهداشتی را رعایت نکنند هر روز شاهد خبر‌های ناگواری در شهرستان خواهیم بود.

او با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا از مردم خواست تا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و در بیرون از منزل از ماسک استفاده کنند برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا باید موازین بهداشتی را رعایت کنیم و واحد‌های صنفی نیز باید خدمات دهی خود را بر اساس موازین بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی داشته باشند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.