پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم برد پرسپولیس برابر النصر از بعد سیاسی اهمیت داشت.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین پیشکسوت پرسپولیس در حاشیه مراسم استقبال از سرخپوشان ایران اظهار کرد: من برد پرسپولیس را به ۳ قسمت تقسیم می‌کنم. این برد یک بعد سیاسی داشت که خیلی مهم بود. مسئله بعد هم فوتبال بود و مسئله سوم هم باعث افتخار من شده این است که آن زمان که می‌گفتم مربی خارجی به درد نمی‌خورد کسی باور نمی‌کرد، اما اکنون به نتیجه رسیدیم همه کار از دست مربی ایرانی بر می‌آید.

او ادامه داد: در آن شرایط که اجازه نمی‌دادند تیم از هتل خارج شود و آن همه اتفاق افتاد، فقط پرسپولیس ۲ گل خورد. واقعا باید به خاطر این اتفاق به مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و همه اعضای تیم  تبریک بگوییم. خواهش من از دولت این است که اجازه ندهند این ۲ تیم بی صاحب بمانند.

دولت باید به سرخابی ها کمک کند 

پروین تصریح کرد: قرار بود النصری‌ها هر کدام به اندازه ۱۰ میلیارد تومان پول ایران پاداش بگیرند. اکنون دولت باید به این ۲ تیم کمک کند. رقیب ما استقلال است و ما هم دلمان می‌خواهد استقلال مثل پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشد. دولت باید برنامه‌ای را برای هر ۲ تیم در نظر بگیرد و کاری کند در آخر سال نگرانی شکایت خارجی‌ها و بسته شدن پنجره را نداشته باشیم.

خصوصی سازی سرخابی ها بعید است 

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: نوبخت اینجا است و اتفاقا من با او کاری دارم که امیدوارم کار من را هم انجام دهد. امیدوارم امثال این افراد چشمی به این تیم داشته باشند. اکنون می‌گویند ۲ تیم خصوصی می‌شود، اما بعید است. خواهش ما از دولت فقط این است که واقعا به هر ۲ باشگاه کمک کند. از خدای ما است که استقلال شرایط خوبی داشته باشد.

تیم پرسپولیس در آسیا شاهکار کرد 

او درباره پیش بینی اش از فینال لیگ قهرمانان گفت: پرسپولیس با این بازی که روز گذشته کرد و در این فاصله ۳ روزه بازی‌ها، شاهکار کرد. در این ۵۵ سال فوتبالی ندیدم که بازیکنی آن قدر سرحال بدود. از گل محمدی تا تدارکات گرفته زحمت کشیدند. امیدوارم هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس حمایت شوند که آخر سال گرفتار بدهی و شکایت‌ها نباشند.

پروین: پرسپولیس بازی سیاسی با النصر را پیروز شد/ رئیس جمهور به سرخابی‌ها رسیدگی کند

پروین بیان کرد: بازی سیاسی را بردیم، در حالی که آن‌ها پاداش گذاشته بودند. اگر فینال ۶ روز دیگر بود، به طور حتم پرسپولیس  آن بازی را هم برنده می‌شد.

روحانی به داد  پرسپولیس و استقلال برسد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه کاپیتان این تیم بیان کرده تیمش با دست خالی راهی مسابقات شده، گفت: شما با این سئوال به حرف من می‌رسید. دولت باید کمک کند. باز هم باید از حامی مالی تشکر کرد که ۶۰-۷۰ میلیارد پول داده است. رئیس جمهور به تیم های پرسپولیس و استقلال  رسیدگی کند. 

مصاحبه مدیرعامل استقلال تیمش را به هم ریخت 

او درباره حضور نسل جدید مربیان در فوتبال ایران گفت: فرهاد مجیدی بد نتیجه نمی‌گرفت، اما آن مصاحبه مدیرعامل استقلال تیم را به هم ریخت. او قبل از بازی استقلال و پرسپولیس با مصاحبه در یکی از برنامه‌های تلویزیونی تیمش را به هم ریخت. صلاح است قبل از جام حذفی مدیرعامل با یک مربی دیگر مذاکره کند؟ خدا کند مدیران دولت اجازه ندهند این ۲ باشگاه به مشکل بخورند.

پروین خاطر نشان کرد: مربی جوان که آمده نباید او را برکنار کنید. نویدکیا و همین رحمتی باید فرصت داشته باشند و نباید بعد از ۶ ماه آن‌ها را برکنار کنند و باید به آن‌ها فرصت داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار