نجاریان گفت: اعتماد و راهنمایی‌های سرمربی تیم فوتبال فولاد من را به تیم‌ملی رساند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی نجاریان مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر فوتبالیستی است و  این شانس نصیب من شد و تمام تلاشم را می‌کنم که نماینده خوبی برای باشگاه فولاد و همچنین فوتبال خوزستان در تیم ملی باشم در کنار بازیکنان برتر فوتبال ایران تجربه گرانبهایی خواهد بود.

او افزود: فصل قبل با حضور نکونام و نگاه ویژه او به جوانان و محصولات آکادمی، در ترکیب تیم قرار گرفتم و توانستم موجب رضایت کادرفنی باشم که جا دارد تشکر ویژه از او داشته باشم چراکه اعتماد و راهنمایی‌های جواد نکونام باعث شد به تیم ملی راه پیدا کنم.

نجاریان بیان داشت:  پس از حضور در تیم بزرگسالان فولاد به تیم ملی برای مسابقات انتخابی المپیک دعوت شدم و اکنون نیز افتخار حضور در لیست تیم ملی بزرگسالان دارم و امیدوارم که بتوانم برای تیم ملی مثمر ثمر باشم و رضایت کادرفنی را جلب کنم، امسال اهداف بزرگ و وظایف سنگینی چه در تیم فوتبال فولاد و چه در تیم ملی خواهم داشت و تلاشم را نسبت به قبل چند برابر خواهم کرد تا بتوانم از عهده آن وظایف بر بیایم.

مدافع راست فولاد خوزستان گفت: تمام دوران فوتبالم در باشگاه فولاد بوده‌ام، آکادمی فولاد، دانشگاه اول فوتبال ایران است که توانایی زیادی برای ساخت فوتبالیست‌های برتر دارد. با حضور مدیر باتجربه فوتبالی در راس باشگاه و نکونام به عنوان سرمربی در تیم بزرگسالان، نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان شده و همه محصولات آکادمی این فرصت را دارند تا با حضور و درخشش در تمرینات، بتوانند خیلی زود مسیر دیده شدن و حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران را طی کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.