ادامه مسابقات لیگ فوتبال فرانسه عصر امروز با برگزاری ۴ بازی پیگیری شد که با برتری مدعیان همراه بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) عصر امروز (یکشنبه) با ۴ بازی پیگیری شد.

استراسبورگ صفر – لیل ۳

تیم‌های فوتبال استراسبورگ و لیل در چارچوب هفته ششم لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود لیل به پایان رسید. در دقایق ۲۱، ۵۴ و ۶۸ به ترتیب "سلیک"، "رناتو سانچز" و "بوراک ایلماز" برای لیل گلزنی کردند.

بوردو ۳ – دیژون صفر

تیم‌های فوتبال بوردو و دیژون در چارچوب هفته ششم لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود بوردو به پایان رسید. گل‌های بوردو را "اودین"، "کالو" و "باسیچ" به ترتیب در دقایق ۱۲، ۲۹ و ۸۹ به ثمر رساندند.

برس یک – موناکو صفر

تیم‌های فوتبال برس و موناکو در چارچوب هفته ششم لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود برس به پایان رسید. تک گل پیروزی بخش برس را "فایور" در دقیقه ۹ به ثمر رساند.

متز ۳ – لوریان یک

تیم‌های فوتبال متز و لوریان در چارچوب هفته ششم لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود متز به پایان رسید. "نیانه" مهاجم متز ستاره این بازی بود و در دقایق ۴۳، ۵۹ و ۸۴، ۳ گل برای تیمش به ثمر رساند. تک گل لوریان را "هامل" در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار