جانشین رئیس ستاد کرونا آبادان گفت: مواکب حسینی در سطح شهرستان آبادان جمع آوری می‌شوند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،طاهری جانشین رئیس ستاد کرونا آبادان در نشست مقابله با کرونا گفت: با توجه به وضعیت قرمز آبادان از لحاظ شیوع بیماری کرونا تعدادی از مواکب در سطح شهر تعطیل شدند و مابقی نیز باید جمع آوری بشود.

او با بیان اینکه همه مراکز آموزشی در آبادان تعطیل است افزود: تعیین شیوه فعالیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با هماهنگی و تصمیم ریاست دانشگاه انجام می‌شود، اما نظر مسئولان دانشکده علوم پزشکی تعطیلی و برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی است.

جانشین رئیس ستاد کرونا آبادان ادامه داد: برای فعالیت کسبه در بازار محدودیت‌های اعلام شده که در صورت رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی بازار‌های آبادان تعطیل خواهند شد.

طاهری در ادامه گفت: از شهرداری خواسته شده که بوستان‌های شهر را خاموش کند و مردم اجازه حضور در پارک‌ها و بوستان‌ها را ندارند.

او همچنین بر فعالیت رستوران‌ها فقط به صورت برون بر تاکید کرد .

عبیات معاون شهردار آبادان هم در این نشست گفت: در حد امکان و توان بوستان‌ها را خاموش می‌کنیم، اما ممکن است با خاموشی، سرقت و استعمال مواد مخدر از سوی معتادان افزایش یابد.

آقامیری رئیس مرکز بهداشت آبادان نیز با بیان اینکه شرایط کرونا در شهرستان بسیار نامناسب است و دچار رهاشدگی و کمبود نظارت‌ها در این زمینه هستیم گفت: ما به صورت ویژه نیاز به هم افزایی دستگاه‌های نظارتی در شهرستان داریم.

او افزود: برای کنترل بیماری در سطح شهرستان باید قلیان‌ها در بوستان‌ها جمع آوری شوند و ادارات به صورت جدی ماسک زدن را اجباری کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.