معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول از اهدای ۴ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند به همت جمعی از مشاوران خیر مدارس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا محمدی خباز معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: با هماهنگی مرکز مشاوره تحصیلی و هسته مشاوره آموزش و پرورش این شهرستان، جمعی از مشاوران مدارس در اقدامی خداپسندانه با راه اندازی یک پویش، بخشی از حقوق خود را جهت تهیه تبلت ویژه دانش آموزان کم توان مالی اختصاص دادند.

او با اشاره به اینکه با مبالغ جمع آوری شده ۴ دستگاه تبلت متناسب با نیاز‌های دانش آموزان تهیه و به افراد نیازمند اهدا شد، افزود: این دانش آموزان با همت مددکار اجتماعیِ مرکز مشاوره تحصیلی شناسایی شدند و به منظور جلوگیری از افت تحصیلی آنان، مورد حمایت مالی مشاوران مدارس دزفول قرار گرفتند.

محمدی خباز در پایان از تلاش و زحمات کارشناسان مرکز مشاوره، هسته مشاوره و مشاوران تحصیلی آموزش و پرورش دزفول تقدیر کرد.

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس به دلیل جلوگیری از تجمع دانش آموزان در مکان‌های آموزشی، آموزش‌ها از طریق فضای مجازی، شبکه آموزشی شاد و برنامه‌های تلویزیونی در حال انجام است و، اما برخی از دانش آموزان نیازمند و ساکن مناطق محروم از داشتن تلفن همراه هوشمند و تبلت محروم هستند که به منظور بهره مندی آن‌ها از وسایل الکترونیکی، همت خیرین و نیکوکاران را می‌طلبد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
چهارتا تبلت جار زدن داره
آخرین اخبار