استاندار تهران گفت: انبار‌های تملیکی در شرایط استاندارد و مطلوب نیستند و در حال حاضر دارو‌ها در این انبار در معرض فساد قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز (۱۳ مهر ماه) جلسه کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگ و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران به ریاست محسنی بندپی استاندار تهران برگزار شد، انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه و در جمع خبرنگاران گفت: امروز سومین جلسه کمیته مبارزه با قاچاق کالا با حضور دستگاه‌های عضو برگزار شد و در آن مروری از مصوبات جلسه قبلی انجام شد و ارزیابی اقدامات در این زمینه مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر قاضی در اداره کل املاک تملیکی مستقر شده تا رسیدگی به پرونده‌ها با سرعت بیشتر و اولویت خاص انجام شود. همچنین در این جلسه بررسی انبار‌های استان تهران مورد ارزیابی قرار گرفت تا سامانه این انبار‌ها با سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی ادامه داد: در این جلسه با توجه به اینکه انبار‌های تملیکی در شرایط استاندارد و مطلوب قرار ندارند مقرر شد اداره کل املاک تملیکی نسبت به انبار‌های استاندارد اقدام کند. در حال حاضر دارو‌ها در این انبارها در معرض فساد قرار دارند لذا مقرر شد جلسه‌ای برای بررسی و اتخاذ تصمیم مناسب برای این دارو‌ها برگزار شود.

استاندار تهران با اشاره به اینکه مقرر بود صنف طلاساز‌ها جهت راه اندازی سامانه‌های مورد نظر خود اقدام کنند افزود: در این جلسه تاکید شد این سامانه‌ها در اولین فرصت طراحی و پیاده سازی شود. همچنین در مورد فروش سیگار قاچاق بر اساس قانون که مشخص شود چه صنفی صلاحیت عرضه آن را دارد در جلسه امروز بحث و بررسی شد و تکلیف شد که به اصنافی که این صلاحیت را ندارند همچون کیوسک‌های روزنامه فروشی اخطار لازم جهت عدم عرضه سیگار داده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
انبار ها پره اما نمیدن چرا
آخرین اخبار