معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک رفع مشکلات واحد‌های صنعتی، کمک به رونق فعالیت‌های توسعه‌ای و تولیدی و ایجاد اشتغال با حفظ تمام جوانب زیست محیطی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمود رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس، در نشست کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک در شیراز، رونق سرمایه‌گذاری و کاهش بروکراسی‌های اداری را از مهمترین اقدامات این کمیسیون دانست و بیان کرد: در این کمیسیون بر عمده  اشکالات وارد بر محل استقرار واحد‌های صنعتی و تولیدی بحث شد که تلاش می‌شود  با رعایت قوانین و مقررات، زمینه برای ایجاد یک فعالیت اقتصادی فراهم شود.

او، حفظ پاکیزگی محیط زیست و رعایت ضوابط آن و در نظر گرفتن منفعت و اصول سلامت عمومی را از جمله پیش نیاز‌های مهم فعالیت‌های توسعه‌ای و تولیدی برشمرد و تصریح کرد: کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک در مورد استقرار واحد‌های صنعتی و تولیدی با رعایت ضوابط ابلاغی و با هدف بهبود وضعیت زیست محیطی منطقه و جلوگیری از سایر آثار سوء بر محیط و آلاینده بودن یا نبودن واحد صنعتی تصمیم گیری می‌شود.

رضایی کوچی ادامه داد: توسعه متعادل و پایدار می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت همه جانبه سوق دهد که این توسعه باید با رعایت اصول و ضوابط محیط زیست و حقوق شهروندان در این زمینه باشد.

در این نشست، پرونده حدود ۳۰ واحد صنعتی که با مشکلات توسعه پایدار و مشکلات مرتبط با محیط زیست مواجه هستند مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار