مدیرکل کمیته امداد مازندران از اجرای طرح جدیدی با عنوان هر کارمند یک حامی معنوی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه بیش از۲ هزار و ۸۰۰ یتیم در مازندران داریم، گفت: هشت هزار نفر هم در غالب طرح محسنین جای می‌گیرند که خانواده‌های مبتلا به بیماری لاعلاج، یا دارای محصل یا دانشجو هستند که نیاز به حمایت ویژه دارند.

او افزود: ۳۲ هزار حامی در مازندران به ایتام کمک می‌کنند که در تلاش هستیم با توجه به مشکلات اقتصادی افراد بیشتری را به حمایت دعوت کنیم.

عالیشاه گفت: گرانی‌ها و وضعیت اقتصادی مردم موجب شد دبیرخانه‌ای در استانداری‌ها تحت عنوان دبیرخانه طرح هر کارمند یک حامی معنوی تشکیل شود تا از کارمندان دولت برای جلب حمایت بیشتر کمک گرفته شود.

او با بیان اینکه دبیرخانه این طرح در استانداری و فرمانداری شهرستان‌های مازندران تشکیل شد، افزود: به زودی فرم‌های مورد نظر تحویل ادارات خواهد شد تا هرکسی بر اساس رضایت و توان خود به این طرح ملحق شود.

عالیشاه گفت: بیش از ۹۴ هزار کارمند در ادارات مختلف دولت مازندران مشغول به کارند که اگر هر کدام حداقل ماهی ۱۰ هزار تومان کمک کنند، ماهانه ۹۴۰ میلیون تومان در صندوق امداد ولایت برای اکرام ایتام جمع آوری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه در حال حاضر سرانه ایتام ۳۵۰ هزار تومان است، افزود: با جمع آوری وجوهات کارمندان علاوه بر بالا بردن سرانه ایتام، زمینه کمک بیشتر در زمینه مسکن، فرهنگ، اشتغال و معیشت نیز فراهم خواهد شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار