فرماندار اردبیل گفت: مطالعات راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۳ اردبیل انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از مجموعه تصفیه خانه شهرک صنعتی شماره یک اردبیل از آغار مطالعات عملیات اجرایی شهرک صنعتی سه اردبیل خبر داد و گفت: پیگیری‌ها و مراحل اولیه راه اندازی شهرک صنعتی شماره سه اردبیل انجام شده و امیدواریم شاهد راه اندازی این شهرک در اردبیل باشیم.

او از اختصاص ۳ میلیارد تومان از اعتبارات شهرستانی به تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی یک و دو اردبیل خبر داد و افزود: ساماندهی ورودی شهرک صنعتی نیز اولویت است و این ساماندهی برای تسهیل عبور و مرور اجرایی می‌شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: مطالعات اجرایی مدول دو مجموعه تصفیه خانه شهرک صنعتی یک اردبیل انجام شده که هزار و ۱۰۰متر مکعب به طور شبانه روزی تامین خواهد کرد.

امامی یگانه از توسعه فضای شهرک صنعتی یک اردبیل خبر داد و افزود: در این زمینه با پیگیری‌های لازم ۳ هکتار به فضای مجموعه شهرک صنعتی یک اردبیل اضافه می‌شود.

او نقش واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی در پویایی اشتغال و اقتصاد منطقه را مهم ارزیابی کرد و بر لزوم رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و تامین زیر ساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی اردبیل تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار