معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته گردشگری کارگاه‌های آموزشی گردشگری در شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته گردشگری برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار شد که از مهمترین این برنامه‌ها برگزاری کارگاه‌های آموزشی در شهرستان‌های مختلف استان بود.

او هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را آموزش فعالان بخش گردشگری استان برشمرد و بیان کرد: همزمان با این هفته آموزش مدیران و کارکنان مزرعه گردشگری آرتان به عنوان اولین مزرعه گردشگری کشور با حضور کارشناسان اداره‌کل آغاز شد  و در کنار آن شاهد برگزاری کارگاه‌های آموزشی شناخت خدمات گردشگری، اصول پذیرایی و الگوهای رفتاری و گردشگری کشاورزی به صورت حضوری بودیم.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی الگوهای رفتاری و اخلاق حرفه‌ای در گردشگری در شهرستان کوثر خبر داد و گفت: این دوره به همت اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان برگزار شد.

فرشی افزود: از دیگر دوره‌های برگزار شده در این هفته کارگاه آموزشی بازاریابی گردشگری در رسانه‌های اجتماعی به صورت مجازی بود که به همت معاونت گردشگری و موسسه آموزشی هنر سیر عالی‌قاپو برگزار شد.

او برگزاری کارگاه‌های آموزشی روایتگری و خلاقیت در اجرای تور و نقش مشارکت جوامع محلی در توسعه گردشگری روستایی به صورت مجازی به همت معاونت گردشگری و موسسه آموزشی تدبیرگستران توسعه اردبیل را از دیگر دوره‌های آموزشی در این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.