پناه گفت: بهسازی لرزه ای در ساختمان وزارت کار برای ایمن سازی و جلوگیری از بروز حوادث در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین دانشگاه صنعتی مالک اشتر با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: امیدواریم این تفاهم نامه آغازی برای اجرای فعالیت‌های مستمر در راستای برنامه‌های آموزشی و تحقیقاتی با دانشگاه باشد.

وی با اشاره به اینکه هدف از این برنامه، توسعه و تحکیم همکاری برای انجام فعالیت‌های پژوهشی است، گفت: در بند‌های ۵، ۶ ابلاغیه اولویت‌های برنامه پدافند غیر عامل جهت برنامه ریزی برای جلوگیری از بروز حوادث است تا ساختمان‌ها ایمن سازی شوند به همین منظور بهسازی لرزه‌ای در ساختمان مرکزی وزارت کار در نظر قرار گرفته شده است.

پناه با اشاره به اینکه حدود هزار و ۴۹ نفر در ساختمان وزارت کار مشغول به کار هستند، گفت: بیش از ۵ دهه از عمر این ساختمان می‌گذرد و نیازمند این بود برنامه جامع مطالعاتی برای استحکام و ایمن سازی این ساختمان داشته باشیم که کارگروهی تشکیل شد تا فرایند اجرایی مقام سازی ساختمان آغاز شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برای مقام سازی ساختمان وزارت کار ۳ فاز در نظر گرفته شده است فاز اول، شناخت و جمع آوری اطلاعات از وضعیت موجود است، فاز دوم تحلیل ریسک است و فاز سوم تبیین الزامات و طرح مدیریت حوادث است.

پناه خاطر نشان کرد:بحث مقاوم سازی یکی از ساختمان‌های وزارت کار در خیابان شهید بهشتی انجام شده است که ۳۲ درصد از مصرف انرژی در آن کاهش پیدا کرده است. بعد از آن که این اقدام در وزارت کار انجام شود سایر دستگاه‌ها و مجموعه‌ها این موضوع و مقام سازی را دنبال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

اجرای ۸۰ پروژه عمرانی و راهسازی توسط بنیاد برکت در سال ۹۸

تخصیص منابع اشتغال بر اساس میزان پیشرفت فیزیکی و ایجاد اشتغال جدید است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار