۳۲ پزشک متخصص در گروه‌های مختلف پزشکی در مراکز درمانی قزوین فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مدیر امور بیماری‏ها و مراکز تشخیصی درمانی معاونت درمان گفت: امسال ۳۲ متخصص در ۱۵ رشته مختلف در بیمارستان‏ها و مراکز آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین بصورت متعهد خدمت شروع به کار کردند.

زهرا رجبی افزود: همه ساله بر اساس نظام تخصیص منابع ساختاری خدمات درمانی بستری کشور و آئین‏ نامه به کا‏رگیری نیرو‌های متعهد خدمت دانشگاه، دانش آموختگان رشته‏ های تخصصی پزشکی بر اساس سهمیه هر دانشگاه به صورت تعهد خدمت به کارگرفته می‌شوند.

به گفته رجبی، این متخصصان، خدمت خود را در مراکز آموزشی و درمانی بوعلی، ولایت، کوثر، شهیدرجایی، ۲۲ بهمن و بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع)، شفای تاکستان، شهدای آبیک و رحیمیان آغاز می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: با حضور این پزشکان تعداد متخصصینی که در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی قزوین خدمت می‌کنند به ۲۴۸ تن رسید.

او در پایان گفت: متخصصان در ۱۵ رشته آسیب شناسی، ارتوپدی، داخلی، قلب و عروق، بیهوشی، پزشکی هسته ای، جراحی عمومی، رادیولوژی، رادیوتراپی، روانپزشکی، زنان و زایمان، کودکان، طب اورژانس، گوش و حلق و بینی و داخلی اعصاب به مردم خدمات ارائه می کنند.

انتهای پیام/ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار