معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت:سال تحصیلی جدید برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی کاملا مجازی است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،کمال غانمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه ثبت‌نام دانشجویان جدید تحصیلات تکمیلی پس از اعلام نتایج نهایی و احتمالا در هفته‌های اول و دوم آبان‌ خواهد بود، گفت: سال تحصیلی جدید برای دانشجویان این مقطع کاملا به صورت مجازی آغاز می‌شود.

او با اشاره به آغاز نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹، افزود: نیمسال اول به صورت کاملا مجازی برای همه مقاطع تحصیلی آغاز شده و تنها دانشجویان ترم آخر مقاطع ارشد و دکتری که نیاز به استفاده از کارگاه یا آزمایشگاه برای انجام پایان‌نامه و گذراندن درس‌های عملی باقی‌مانده دارند، به صورت حضوری در حال گذراندن درس‌های خود هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به آخرین وضعیت جذب دانشجوی بین‌المللی در این دانشگاه، ابراز داشت: با حضور رایزن فرهنگی کشور عراق در ایران مقرر شد برای جذب دانشجو به صورت رسمی درخواست کنیم تا با موافقت وزارت علوم، پذیرش دانشجویان خارجی نیز صورت گیرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.