فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از شناسایی ودستگیری سارق حرفه‌ای منزل با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان ساوجبلاغ موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ افزود: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی از سوی ماموران مشخص گردید که سارقان با یک خودروی پرشیا سفید رنگ پلاک مخدوش به شیوه توپی زنی و دیلم زنی اقدام به سرقت از منازل می‌کنند که در این زمینه یک نفر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت بوده که در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی به سرقت منزل با همدستی سه نفر دیگر از سارقان سابقه دار در این شهرستان اعتراف کرد.

او افزود: متهم تاکنون به ۱۵ فقره سرقت منزل در شهرستان ساوجبلاغ اعتراف کرده و سایر همدستان متهم نیز شناسایی شده اند و تلاش جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

رئیس پلیس شهرستان ساوجبلاغ گفت: شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی و نصب سیستم‌های ایمنی از نگهداری وجه نقد و اشیاء قیمتی در منزل بدون رعایت نکات ایمنی خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.