مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: سه هزار و ۲۱۵ سالمند در سراسر استان سمنان در بهزیستی پرونده دارند و یک هزار و ۲۰۰ نفر از آنها مستمری دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: ۶۰۰ سالمند در سراهای سالمندان و مراکز نگهداری استان نگهداری می‌شوند و ۹.۹۸ درصد از جمعیت کل استان سمنان سالمند هستند و از این لحاظ استان سمنان، رتبه نهم کل کشور را به خود اختصاص داده است.

او افزود: مراکز روزانه تنها بخشی از روز را میزان سالمندان هستند و هدف ما از ایجاد این مراکز، قرار گرفتن سالمندان در کنار خانواده‌هایشان و همچنین گذران وقت با هم سن و سال‌ها و هم زبانان خود در مراکز است که این مراکز کاردرمانی، پزشک، پرستار و… دارد و به سالمندان رسیدگی می‌شود همچنین دولت ماهانه برای این افراد یارانه‌ای را به مرکز واریز می‌کند.

ایزد پور در پایان ابراز داشت: سه هزار و ۲۱۵ سالمند در سراسر استان سمنان در بهزیستی پرونده دارند و یک هزار و ۲۰۰ نفر از آنها مستمری دریافت می‌کنند و پنج مرکز روزانه و چهار مرکز شبانه روزی نگهداری از سالمندان زن و مرد در سطح استان فعالیت دارد.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.