رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: توانستیم تجهیزات مناسبی برای مقابله با کرونا در استان تأمین کنیم، اما از نظر تجهیزات و نیروی انسانی همچنان کمبود‌های وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته طی ۳ ماه گذشته توانستیم تجهیزات مناسبی برای مقابله با کرونا در استان تأمین کنیم، ولی از نظر تجهیزات و نیروی انسانی همچنان کمبود‌های وجود دارد.

او با بیان اینکه برای اینکه بتوانیم به شکل دقیق و موثر مشکلات و عقب ماندگی‌های استان را به سطوح تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور منعکس کنیم افزود: دنبال ایجاد شرایطی برای حضور مسئولان کشوری در استان هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه در پروژه‌های صنعتی و به‌ویژه فولاد سازی در استان با موانعی روبرو هستیم تصریح کرد: امیدواریم وزیر صمت با حضور در استان و مشاهده این موانع، زمینه راه اندازی این صنایع را فراهم کند و دانشگاه علوم پزشکی خوزستان از نظر تجهیزات به‌ویژه تجهیزات مقابله با کرونا مانند دستگاه اکسیژن‌ساز و سی‌تی اسکن و نیروی انسانی در سطح مطلوب قرار ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان ادامه داد: در زمینه عمرانی حوزه سلامت نیز دنبال جبران عقب ماندگی‌ها هستیم و هم در بخش خصوصی و هم بخش دولتی سرمایه‌گذاری خوبی در بخش سلامت را شاهد هستیم؛ دانشگاه علوم پزشکی اهواز دنبال جایگزینی برای بیمارستان گلستان اهواز است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.