هاشمی با اشاره به وظایف خطیر ثبت اسناد از کارکنان آن خواست از هیچ خطایی و تخلفی چشم پوشی نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  هاشمی معاون رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان مرکزی با اشاره به مسئولیت‌ها و وظایف خطیر ثبت اسناد گفت: این سازمان بیش از یکصد سال سابقه و قدمت دارد.

هاشمی از کارکنان و کارمندان ثبت اسناد خواست با جدیت و پشتکار و وظایف قانونی خود را انجام دهند و از هیچ خطایی و تخلفی چشم پوشی نکنند.

او اضافه کرد: در کنار وظایف خطیر تان به جدیت به دنبال ارتقاء جایگاه خود و تکریم ارباب رجوع و خدمت‌رسانی به مردم هم باشید.


آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی هم در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه اداره ثبت اسناد بر سلامت افراد این دستگاه و برخورد با متخلفین و متجاوزین به انفال عمومی تاکید کرد.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم با اشاره به حفظ انفال عمومی و حقوق حقه مردم بر حفظ کرامت و شأن و منزلت مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام موسوی افزود: دستگاه قضا به دنبال جاری شدن حقوق بیت المال است و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و با متخلفین و متجاوزین به بیت المال هم برخورد قانونی خواهد کرد.

در پایان این مراسم شایانمهر به عنوان مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان مرکزی معرفی و از خدمات صدری مدیر کل سابق ثبت اسناد تقدیر کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.