مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: پایگاه اینترنتی فروش کتاب و محصولات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امروز همزمان با هفته ملی کودک به ‌صورت رسمی راه‌اندازی شد.

معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: همزمان با هفته ملی کودک، فروش کتاب و محصولات فرهنگی هنری کانون با ۲۵ درصد تخفیف در این سایت اینترنتی بفروش می رسد.

او  گفت: این پایگاه به نشانی Shop.kpf.ir در حال حاضر بیش از ۲هزار عنوان کتاب کودک و نوجوان به‌صورت اینترنتی عرضه می کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تمامی محصولات موجود کانون را به هر تعداد مورد نیاز از طریق این پایگاه و با استفاده از پایانه پرداخت اینترنتی آن خریداری کنند.

او  بیان کرد: کاربران این پایگاه ابتدا باید در این سامانه ثبت‌نام و مشخصات و نشانی ‌خود را درج و پس از آن اقدام به خریداری کتاب کنند.

هادی گفت: اعطای تخفیف گروهی به اعضای مراکز کانون و باشگاه مشتریان محصولات کانون در مراحل بعدی پیش‌بینی شده است.

او افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۴۵ با انتشار کتاب "مهمان‌های ناخوانده" کار نشر کتاب را آغاز کرد و اکنون پس از ۴۴ سال با انتشار هزاران عنوان کتاب به‌ عنوان یکی از بزرگترین و شاخص‌ترین ناشران کتاب کودک و نوجوان در ایران شناخته می‌شود.

او  ادامه داد: آوازه کتاب‌های کانون از مرزهای ایران نیز گذشته و در همه این سال‌ها بسیاری از رویدادها، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در سراسر جهان جوایز متعددی را به کتاب‌های کانون و نویسندگان و تصویرگران آن اعطا کرده‌اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همچنین در سال‌های اخیر با ایجاد و گسترش فروشگاه‌های اینترنتی در ایران، عرضه کتاب‌های کانون در اینترنت از جمله مطالبه‌های علاقه‌مندان به خرید محصولات کانون بود که این خواسته با راه‌اندازی کانون فروش تحقق یافت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار