رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۲۰ فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه و دستگیری ۲ سارق و ۴ مالخر در سطح شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ یدالله حسن‌پور، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در پی اعلام افزایش سرقت‌های به عنف گوشی تلفن همراه در سطح شهر کرمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران با بهره گیری از اقدامات پلیسی یکی از سارقان را شناسایی و او را دستگیر کردند.

سرهنگ حسن‌پور تصریح کرد: متهم که ابتدا منکر ارتکاب بزه شده بود، پس از مواجه با یافته‌های جامع میدانی و مستندات موجود به ارتکاب سرقت با مشارکت فرد دیگری اعتراف کرد.

او با اشاره به دستگیری متهم دیگر، بیان داشت: متهمان تاکنون به ۲۰ مورد زورگیری و سرقت به عنف گوشی تلفن همراه در محدوده شهرکرمان اعتراف کرده اند.

سرهنگ حسن‌پور با اشاره به شگرد متهمان گفت: آن‌ها با انتخاب سوژه‌های خود و با توسل به زور و تهدید و استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه می‌کردند.

او افزود: با توجه به اینکه هدف اصلی سارقان، کسب مال و تبدیل آن به نقدینگی است، ماموران در خصوص فروش اموال مسروقه، از متهمان تحقیقات جامع انجام داده و چند مالخر را شناسایی کردند که طی هماهنگی مجدد با مراجع قضایی ۳ مالخر مرد و یک مالخر زن را طی چندین عملیات جداگانه دستگیر و در بازرسی منازل و محل کسب آنان، چندین دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و به مال باختگان تحویل شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار