رئیس اتاق اصناف شهرکرد، از تکمیل ظرفیت مجتمع فناوران یک این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نجف کریمی رئیس اتاق اصناف شهرکرد گفت: کمبود مکان و استقرار دو یا سه واحد صنفی فنی در یک مکان، عمده مشکل اصناف در مجتمع فناران مرکز استان چهارمحال و بختیاری است.

او از تکمیل ظرفیت مجتمع فناوران یک شهرکرد و استقرار دو یا سه حرفه فنی همچون صنف مکانیک، صافکار و نقاش با پروانه فعالیت در یک مکان به صورت غیر استاندارد و خلاف قانون خبر داد و افزود: مسئولان و متولیان استان در آزادسازی و تغییر کاربری اراضی فناوران دو شهرکرد برای رفع مشکل صنوف فنی مرکز استان همت کنند.


بیشتر بخوانید


کریمی آزادسازی زمین ۶۵۰ واحد از دو هزار واحد مکان‌یابی شده مجتمع فناوران دو را یادآور شد و اضافه کرد: در صورتی که سایت این مجتمع که همه زیرساحت‌های آب، برق، گاز و تصفیه‌خانه فاضلاب آن نیز مهیا شود فرایند قانونی واگذاری انجام شده، صنوف نیمه مزاحم و فنی مرکز استان از نظر مکان تا ۱۰ سال آینده مرتفع خواهد شد.

او از نبود سرویس بهداشتی عمومی در مجتمع فناوران یک شهرکرد ابراز تاسف کرد و ادامه داد: تاکنون در این مجتمع که حدود ۷۰۰ واحد صنفی دارد سرویس بهداشتی عمومی در نظر گرفته نشده است.

کریمی گفت: شهرستان شهرکرد ۶۰ اتحادیه و ۱۸ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال دارد که بیش از دو هزار واحد صنعتی نیمه مزاحم باید در خارج از منطقه مسکونی فعالیت داشته باشد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار