سردارحمیدی گفت: شرکت‌های بتنی باید مقررات را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: از ساعت ۲۳ تا ۶ صبح رانندگان وسایل نقلیه سنگین می‌توانند در سطح شهر تهران تردد کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: افرادی که در حوزه بتن فعالیت دارند، با پلیس راهور توافق نامه‌ای را امضا کردند و شروطی مبنی بر مجهز کردن خودرو، نصب کردن سامانه نظارتی و ... را پذیرفته‌اند تا مجوز تردد در برخی ساعات روز را به افراد بدهیم.

او گفت: این افراد حدود ۲ ماه اجازه تردد داشتند، اما خودروهایشان نقص فنی زیادی داشت و تردد در ساعت مجاز را رعایت نمی‌کردند.

سردار حمیدی با بیان اینکه افراد سامانه کنترلی را نیز بر خودرو‌های خود نصب نکرده‌اند گفت: به افراد گفته‌ایم تا زمانی که به شرایط پایبند نباشند، اجازه فعالیت در روز را نخواهیم داد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: قرار شد کارگاه‌هایی که آمادگی اجرای توافقات را دارند اعلام آمادگی کنند.

او ادامه داد: بعد از اعلام آمادگی، همکاران ما و بخش‌های مربوطه از کارگاه‌ها بازدید می‌کنند، درصورتی که کنترل‌های مبدا و استاندار‌دها را افراد رعایت کرده باشند، اجازه فعالیت میدهیم.

سردار حمیدی با بیان اینکه یکی از شروط ما نصب gps‌هایی است که باید بر روی خودروی افراد نصب شود گفت: نزدیک به ۱۰۰۰ دستگاه میکسر در سطح شهر تهران تردد می‌کنند که در محدوده‌ها و ساعت‌های مختلفی کار می‌کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در حال حاضر به روش‌های سنتی نمی‌توان این نوع وسایل نقلیه را کنترل کرد.

او با بیان اینکه با نصب gps کنترل‌های ما آنلاین می شود گفت: سرعت، محدوده کارکرد وسیله نقلیه و ... با نصب سامانه مشخص می‌شود.

سردار حمیدی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که افراد دارند موضوع اضافه تناژ است، خودرو‌های افراد فرسوده شده و زمانی که تناژ اضافه می‌زنند، ترمزهایشان به درستی عمل نمی‌کند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اگر کنترل‌ها را به‌صورت بر خط نداشته باشیم، نمی توانیم حوادث ناوگان حمل و نقل عمومی را به حداقل ممکن برسانیم.


بیشتر بخوانید؛


او گفت: نصب این تجهیزات بر عهده مالک وسایل نقلیه است و باید ضوابط را رعایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار