رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی به همراه بیمار در این مرکز خبر داد.

سامانه پاسخگویی به همراه بیمار راه‌اندازی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر عاطفه اسفندیاری رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر بیان کرد: با توجه به بحران کووید ۱۹ و ناممکن بودن حضور همراهان بیمار در ساعات ملاقات و رعایت تکریم ارباب‌رجوع، برای اطلاع‌رسانی وضعیت بیماران به خانواده‌ها، واحد پاسخگویی به همت دفتر پرستاری این مرکز راه‌اندازی شده است.

او با اشاره به اهمیت رسالت آگاه‌سازی مردم در رابطه با پیشگیری و کنترل عفونت ویروس کووید ۱۹ افزود: با همت مرکز فناوری اطلاعات این مرکز و با مشارکت تعدادی از همکاران که مستعد و علاقه‌مند بودند، سامانه‌ای جهت پاسخگویی به هم استانی‌های عزیز با شماره تماس مستقیم ۳۳۴۵۵۴۰۷-۰۷۷ و شماره بیمارستان با داخلی ۱۳۰۹ طراحی شد که به صورت ماهانه پاسخگوی بیش از ۱۵۰۰ تماس تلفنی است.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر با بیان اینکه این سامانه با هدف برقراری ارتباط با خانواده‌های بیماران و افزایش آگاهی و پاسخگویی به مردم برای کاهش اضطراب و پیشگیری و کنترل بیماری طراحی‌شده است، عنوان کرد: با راه‌اندازی این سامانه، از یکسو، تماس با بیماران و مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی کاسته می‌شود و در نتیجه احتمال آلودگی افراد نیز کاهش می‌یابد.

دکتر اسفندیاری با اشاره به اینکه این مرکز از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ شب، در سه شیفت کاری فعال است، گفت: در هر شیفت، همکارانی که آموزش‌های خاص در این زمینه دیده‌اند برای پاسخگویی فعالیت دارند.

او بابیان اینکه در این مرکز در حدود ۶ پرستار با ما همکاری می‌کنند که البته پیگیر هستیم با افزایش خطوط تلفن، پاسخگویی تسریع شود بیان کرد: پیشگیری و کنترل کووید ۱۹ نیازمند همکاری‌های بین بخشی و مشارکت مردم است.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.