روز گذشته فیلمی با عنوان اتفاق عجیب در بندرعباس در فضای مجازی دست به دست شد و فیلم بردار این ویدئو مدعی بود که افرادی بالای ستون‌های نیمه کاره تالار فرهنگی بندرعباس خوابیده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، رضا کمالی زرکانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در واکنش به انتشار فیلمی در خصوص خوابیدن افرادی بالای ستون‌های نیمه کاره تالار فرهنگی بندرعباس، گفت: آنچه تحت عنوان خوابیدن و زندگی کردن افرادی  در بالای ستون‌های تالار فرهنگی بندرعباس منتشر شده صحت ندارد و این افراد سارقان میلگرد وآهن آلات این بنای نیمه کاره هستند.

کمالی افزود:ساخت تالار فرهنگی بندرعباس سال ۸۶ به تصویب رسید و پس از مدتی عملیات اجرایی آن نیز آغاز شد، اما به دلیل قرار گرفتن در حریم ۶۰ متری دریا دستور قضایی برای قلع و قمع آن صادر و عملیات اجرایی نیز متوقف شد.

چه کسانی بالای ستون‌های نیمه کاره تالار فرهنگی بندرعباس خوابیده اند؟!

او با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۱۵۰میلیارد ریال برای این پروژه ملی هزینه شده است، گفت: مذاکرات خوبی با مسئولان استانی و کشوری برای ادامه ساخت تالار فرهنگی بندرعباس انجام شده و امیدواریم تا پایان مهرماه به نتیجه خوبی برسیم.

کمالی زرکانی با تائید سرقت میلگرد و آهن آلات این بنای نیمه کاره افزود: به دلیل صدور دستور قلع و قمع از لحاظ قانونی بودجه و امکان گذاشتن نگهبان برای نگهداری این بنای نیمه کاره وجود ندارد و همین موضوع زمینه ساز سرقت آهن آلات شده است.

چه کسانی بالای ستون‌های نیمه کاره تالار فرهنگی بندرعباس خوابیده اند؟!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: نامه نگاری‌هایی با نیروی انتظامی برای توجه بیشتر به این محل داشته ایم و در رابطه با سرقت آهن آلات این بنای نیمه کاره برای افرادی هم پرونده قضایی تشکیل شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.