رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: نوبت‌دهی اینترنتی و ارائه خدمات به شکل مجازی در مرکز شماره‌گذاری خودرو در همدان اجرا شد.

اینترنتی شدن نوبت‌دهی در مرکز شماره‌گذاری خودرو همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به اینکه نوبت‌دهی اینترنتی در این نوع مراکز چند فایده دارد، اظهار کرد: صرفه‌جویی و مدیریت در وقت مراجعه‌کنندگان یکی از این موارد است همچنین افراد زمان دقیق مراجعه را برای دریافت خدمات می‌دانند.

فکری با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی از دیگر نکات مهم در شرایط فعلی است که با نوبت‌دهی اینترنتی تحقق می‌یابد، افزود: همشهریان می‌توانند بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

او ادامه داد: فرآیند نوبت‌دهی اینترنتی به شکل رایگان انجام می‌شود و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت nobatdehi.epolice.ir ثبت نام کنند و پس از نوبت‌دهی پیامکی دریافت می‌کنند که نسبت به زمان، ساعت و مکان مراجعه آگاه می‌شوند.

او با اشاره به اینکه نوبت‌دهی اینترنتی باعث می‌شود مردم بتوانند به راحتی برای مراجعه برنامه‌ریزی کنند، گفت: این طرح از سه‌شنبه هفته گذشته در همدان عملیاتی شده است و در این مدت وضعیت خوبی را در مراکز شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمترین حجم تجمع را در مراکز شاهد هستیم، بیان کرد: با توجه به خلوت بودن به افراد برای همان روز نوبت داده می‌شود.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.