فصل نقل و انتقالات برای ذوب آهنی‌ها خوب پیش نمی‌رود و مدیران این تیم نتوانستند چهار چوب تیم خود را حفظ کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، تیم فوتبال ذوب‌آهن که بعد از گذراندن چالش های مدیریتی و ضعف هایی که نتیجه آن از دست دادن چند بازیکن کلیدی از جمله احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و محمد نژاد‌مهدی بود، به نظر می‌رسد به جای جبران این نواقص که بدنه تیم را دچار مشکل کرده است، هر روز به تعداد بازیکنان از دست رفته اضافه و بحران جدی تری‌ را تجربه ‌می‌کند.


هادی محمدی، محمدرضا عباسی و حمید بوحمدان در حالی در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند که ذوب آهن پیش از این، معراج اسماعیلی، مهدی مهدی پور، محمد باقر صادقی و مسعود ابراهیم زاده را نیز از دست داده بود.


با توجه به صحبت ها و رویکرد رسول کربکندی، عضو هیات مدیره ذوب‌اهن، به نظر‌ می‌رسد با دغدغه‌مندی و بینش دقیق می‌توان حداقل بخشی از بحران های امروز این تیم را برطرف و با اضافه کردن چند مهره کلیدی، ریشه های این تیم را همچنان پایدار نگه‌ داشت.


از طرفی این بحران ها در حالی پیش می‌رود که این باشگاه در انتخاب سرمربی نیز دچار چالش های زیادی بود و در نهایت رحمان رضایی که گفته می‌شود گزینه اصلی هیات مدیره برای سرمربیگری این تیم نبوده، بدون برگزاری مراسم معارفه کار خود را در ذوب‌آهن شروع کرده است! در حالی‌که با شرایط کنونی، انتظار می‌رود هیات مدیره جدید از سرمربی جوان خود حمایت کند تا کمی از مشکلات این تیم کاسته شود.


حال باید دید با وجود تغییرات مثبت در هیات مدیره، چه سرنوشتی تا پایان فصل نقل و انتقالات در انتظار این تیم خواهد بود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۲:۰۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
مشکل از رئیس و مدیرعامل باشگاه هست که تیم رو به قهقرا میبرند- حیف ذوب آهن