منابع خبری گزارش دادند که به دنبال درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در روستای کفر قدوم در کرانه باختری ۱۵ فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان سرکوب راهپیمایی یادبود انتفاضه دوم مسجد الاقصی، با فلسطینیان درگیر شدند.
 
هماهنگ کننده مقاومت مردمی در کفرقدوم گفت: حدود هزار نفر از جمله رهبران گروه‌های سازمان آزادی‌بخش فلسطین در راهپیمایی امروز شرکت کردند.
 
در بیانیه هماهنگ کننده مقاومت مردمی در روستای کفر قدوم آمده است: به دنبال اقدام نیروهای صهیونیست در سرکوب این راهپیمایی، فلسطینی‌ها با آن‌ها درگیر شدند و نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به تیراندازی و شلیک گاز اشک‌آور کردند.

هماهنگ کننده هلال احمر در کفر قدوم نیز اعلام کرد که به دنبال این درگیری‌ها ۱۵ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی شدند.

عاصم عقلا افزود: ۴ نفر از زخمی‌ها را به بیمارستان دولتی درویش نزال در قلقلیه منتقل کردیم و ده‌ها مورد گازگرفتگی را در همان مکان درمان کردیم.

انتفاضه دوم فلسطین در پایان سپتامبر سال ۲۰۰۰ در محوطه مسجدالاقصی در شهر قدس اشغالی به دنبال بازدید آریول شارون، نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی از مسجدالاقصی آغاز شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۱۱ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
چرا؟ فرماندهان رده عالی محورمقاومت کاری نمیکنند؟ تاکی؟ فرماندهان تراز اول مقاومت با دستور صریح و با همکاری مشترک(CIAوMOSAD)و مترسک های نظام سلطه جهانی ترور شوند؟ و صبر و سکوت کنیم؟ چرا؟ حکم کتاب الله کریم یعنی قرآن مجید را در مورد آیات ""قصاص خون با خون"" شهیدان فرماندهان تراز اول محورمقاومت را اجرائی نمی کنید؟ خون شهیدانی مثل: شهیدعباس موسوی شهیدشقاقی - شهید مغنیه - شهید ابومهدی المهندس - شهیدحاج قاسم سلیمانی و...و...و.. چرا؟ فرماندهان رده ی عالیرتبه محورمقاومت سکوت کرده اند؟ چرا؟ درمقابل سفاکی دشمنان نظام سلطه جهانی یعنی :اروپا و آمریکا-اسرائیل-حکام عرب مفتخر به اسم با مسمای گاوان شیرده ترامپ سکوت معنادار کرده اند؟ پس کی؟ و چه؟ زمانی و در کجا؟ وارد عملیات"" انتقام سخت""" خون با خون که همانا حکم متقن آیات صریح کتاب الله کریم است خواهند شد؟..... قبله اول مسلمانان جهان را ""گاوان شیرده ترامپ""" به صهیونها فروختند و جهان اسلام هیچ کار عملی در مقابل این عمل شنیع انجام نداد.....
حجاج بیت الله الحرام را در مناسک منا در حج ابراهیمی در مکان امن الهی زنده زنده کشتار کردند جهان اسلام هیچ عکس العمل عملی انجام نداد......
قدس شریف در فلسطین اشغالی این مکان الهی که به تمام ادیان الهی در تمام جهان و ادیان صاحب کتاب به صهیونیست های خبیث داده شد و بعبارتی توسط گاوان شیرده ترامپ فروخته شد جهان اسلام هیچ کار عملی انجام نداد.........
در خاک کشورهای محورمقاومت در کشور عراق با ترور عالی ترین فرماندهان تراز اول محورمقاومت به همراه فرماندهان همراهشان با پهپاد نظام سلطه جهانی هدف ترور تروزریسم دولتی نظام سلطه جهانی شدند نه تنها """"انتقام سخت"""گرفته نشد بلکه"""به حکم آیات صریح کتاب الله کریم قصاص خون با خون"""" نیز عمل نشد و تا به همین امروز با اینکه این حق قانونی و بین المللی برای کشور عراق محفوظ است هنوز هیچ عکس العملی از سوی فرماندهان تراز اول محورمقاومت دیده نشده........چرا؟......چرا؟.....با اینهمه حق دفاع وقتی در احقاق حق اهمال و سستی میشود بسیار بدیهی است تا اشغالگران آمریکائی در خاک عراق مقامات عالیرتبه در مجلس و دولت عراق را تهدید و ترعیب کنند........
آخرین اخبار