رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:در شبانه روز گذشته ۴۲ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان‌های کاشان و آران وبیدگل بستری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علیرضا مروجی رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از ۴۲ بیمار مبتلا به کرونا ۳۹ بیمار جدید شامل ۳۷ نفر اهل کاشان، یک نفر نفر از توابع این شهرستان و یک نفر هم از توابع آران و بیدگل با حداقل ۲۸ و حداکثر ۹۰ سال در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سه بیمار جدید حاد تنفسی هم از اهالی آران وبیدگل با حداقل ۶۱ و حداکثر ۷۹ سال در بیمارستان سیدالشهدا (ع) آران وبیدگل بستری شدند.

سید علیرضا مروجی افزود: تاکنون ۶۷ هزارو ۱۶۵ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند.

او گفت: همچنین دراین مدت چهار هزار و ۳۶۷ بیمار حاد تنفسی از بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهداء (ع) آران و بیدگل تاکنون مرخص شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در مجموع ۲۴۰ بیمار حاد تنفسی شامل ۲۲۵ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۱۵ نفر در بیمارستان سیدالشهداء آران وبیدگل تحت درمان هستند و ۵۱ بیمار هم بابستری بستری در بخش مراقبت‌های ویژه از شدت بیماری رنج می‌برند که از این تعداد ۴۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی کاشان و پنج نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان سید الشهدا (ع) آران وبیدگل بستری هستند.

سید علیرضا مروجی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو مرد ۷۱ و ۸۰ ساله مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان فوت کرده اند.

او افزود: با ۱۲۱ مورد جدید مثبت، تاکنون آزمایش کرونای سه هزار و ۷۵۵ نفر مثبت شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.