رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با اشاره به استحکام ماشین الات راهداری برای گذر از زمستان سخت گفت: ماشین آلات راهداری استان همدان، توان عبور از زمستان سخت را دارد.

ماشین آلات راهداری همدان، توان عبور از زمستان سخت را داردآرش آزادی، رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان بیان داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی، راهداری استان پیگیر است تا برای بازسازی و ساخت بعضی از قطعات و همچنین تعمیرات اساسی ماشین الات سنگین و نیمه سنگین خود، از توان نیرو‌های مجرب راهداری استفاده کند که این امر موجب کاهش بسیاری از مشکلات می‌شود.

آرش آزادی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات، فرسودگی ماشین آلات، گرانی و کمبود قطعات و لوازم یدکی و.. حدود ۲۰۰ دستگاه از ماشین الات سنگین و نیمه سنگین راهداری استان راه اندازی و تعمیر شده است.

او ادامه داد: با توجه به نیاز مبرم راهداری استان به دستگاه بیل مکانیکی، پارسال با مساعدت سازمان متبوع دو دستگاه بیل مکانیکی خریداری و به ناوگان راهداری استان اضافه شد.

آزادی یادآور شد: در سه گذشته ۴ دستگاه کامیون مجهز به نمکپاش و برف روب و ۳ دستگاه نمکپاش برای نصب بر روی کامیون‌های موجود خریداری شده است و در گردنه‌های برفگیر استان مستقر شده اند.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.