نام نویسی پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث قم تا ۱۴ مهرماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،روابط عمومی دانشگاه قرآن و حدیث از تمدید ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث تا ۱۴ مهرماه خبر داد.

 علاقه‌مندان به تحصیل مجازی در دانشگاه قرآن و حدیث می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

روانشناسی، علوم حدیث، علوم قرآن و حدیث و فقه و حقوق اسلامی، رشته‌های فعال مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در دفترچه پذیرش بدون کنکور سازمان سنجش آموزش کشور هستند.

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از سال ۱۳۸۳ با مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی و مطابق با قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون نیز هزاران دانشجو  به شیوه مجازی از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند.

اعطای مدرک رسمی و معتبر از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ارائه معافیت تحصیلی، پرداخت اقساط شهریه، ارائه تخفیف به بعضی اقشار جامعه، نداشتن محدودیت سنی در پذیرش و امکان شرکت در آزمون‌های پایان ترم در اکثر نقاط کشور از جمله مزایای اصلی تحصیل در این دانشگاه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره ۰۹۳۵۲۹۵۱۲۹۰ تماس بگیرند و یا به سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی vu.qhu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار