امام جمعه یزد گفت: رهبر کبیر انقلاب به عنوان فرمانده کل‌قوا، بخش مهمی از مدیریت جنگ را برعهده داشت و مانع از فروپاشی جمهوری اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان  و امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد با اشاره به مدیریت امام خمینی (ره)در دوران جنگ تحمیلی، گفت: رهبر کبیر انقلاب به عنوان فرمانده کل‌قوا، بخش مهمی از مدیریت جنگ را برعهده داشت و مانع از فروپاشی جمهوری اسلامی شد.

او با اشاره تلاش های مجاهدانه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس ، افزود: نیرو‌های مسلح برای خنثی کردن توطئه‎های دشمنان انقلاب با تمام توان تلاش کنند.

 آیت الله ناصری یزدی با اشاره به وضعیت گرانی در بازار،افزود: دولتمردان با درایت و برنامه‌ریزی مدون به دنبال چاره‌جویی حل نیاز‌های مردم باشند.

او گفت: امام خمینی مردم را بیدار کرد و ملت ایران با رهنمود های رهبر کبیر انقلاب توانستند نمونه‎های ویژه‌ای را در مدیریت به نمایش بگذارند.

امام جمعه یزد  ادامه داد: نام آوران بهشت کسانی هستند که اهل تقوا بوده، از خدا پروا داشته و خود را کنترل کنند.

نماینده ولی فقیه تاکید کرد: گرانی و تورم  مردم را به ستوه در آورده و  دولت نسبت به کنترل بازار بیشتر توجه کند.

مردم و مسئولان در مواجهه با جنگ اقتصادی عالمانه برخورد کنند

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دنیا جنگ اقتصادی علیه ایران به راه انداخته است، گفت: این شرایط بسیار سخت است و مردم و مسئولان باید در مواجهه با این جنگ، عالمانه برخورد کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری با اشاره جنگ اقتصادی که دنیا علیه ایران آغاز کرده است، اظهار داشت: دشمنان با آغاز جنگ اقتصادی در صدد هستند که مردم را ناراضی کرده و بین مردم و حکومت فاصله بیاندازد و نظم بازار و امنیت کشور را دچار اختلال کند.

او افزود: این شرایط اقتصادی هدفمند و برنامه ریزی شده است و لازم است مردم دشمن شناس باشند و مغلوب توطئه‌های دشمن نشوند و باور داشته باشند که دشمن در حال جنگ با ماست و در صدد از بین بردن ایران اسلامی است، زیرا از اساس با اسلام و ایران مستقل مشکل دارد.

آیت الله ناصری تاکید کرد: همه مردم باور کنند که دشمنان ما نمی‌خواهند اسلام و ایران را قوی و پابرجا ببینند بلکه آن‌ها ایران فرتوت، فرسوده و افتاده می‌خواهند بنابراین کار جهادی را آغاز کنید و تدبیر و کار عالمانه در مقابله با دشمن داشته باشید.

امام جمعه یزد خطاب به جوانان و دانشگاهیان، تصریح کرد: به میدان بیایید و دانش بنیان‌ها را تقویت کنید و ضمن اینکه به تکلیف خود عمل می‌کنید، توکل به خدا را در رأس امور خود قرار دهید.

ناصری ادامه داد: رهبر ما مدبر و مقتدر است و همانند امام راحل راهکار به مردم ارائه می‌دهد بنابراین اگر مردم گوش به فرمان رهبری باشید و به خدا توکل کنید، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

امام جمعه یزد با اشاره به گرانی‌هایی که اکنون امان مردم را بریده است، تاکید کرد: این گران فروشی‌ها و ظلم به مردم برکت را از بین می‌برد و اگر افراد پول خود را در مسیر کمک به بندگان خدا هزینه نکنند در مسیری هزینه می‌کنند که خیر و برکت نخواهد داشت.

آیت الله ناصری از مسئولان، سرمایه داران، کارخانه داران و افراد ثروتمند جامعه خواست که اول به فکر یاری بندگان خدا باشید و سرمایه آخرت برای خود درست کنید و دین خدا را نصرت کنید تا مردم از این بحران‌های اقتصادی رهایی پیدا کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار