رئیس مجلس شورای اسلامی در بابلسر گفت: مجلس یازدهم از ظرفیت مردمی در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌کند.

مجلس از ظرفیت مردمی در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌کند

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز جمعه ۱۱ مهرماه در جلسه بررسی مسائل استان مازندران با حضور اعضای مجمع نمایندگان مازندران ،گفت: اساسی‌ترین کاری که مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی باید انجام دهد این است که از ظرفیت مردمی در اجرای برنامه‌ها استفاده کند.

او با بیان اینکه در تدوین برنامه‌ها مردم محوری به خوبی باید دیده شود، افزود: مجلس یازدهم و دولت برنامه‌ای را باید تنظیم کنند که در سه سطح ملی، منطقه‌ای و محلی تدوین  و از ظرفیت استان‌های و مناطق دربرنامه‌ریزی باید استفاده شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه اقتصاد به مشارکت مردم و انسجام مدیریتی نیاز داریم که باید به صورت دقیق به آن توجه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

قالیباف گفت: کار‌هایی در کشور موفق بوده است که مردم در این حوزه‌ها مشارکت داشتند مانند حوزه دفاع مقدس که نشان داد خدا باوری و مردم باوری رمز موفقیت ما در پیروزی دفاع مقدس بوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای توسعه باید دقیق باشد، افزود: پول ملی رها شده و وقتی ارزش پول ملی کاهش پیدا کند نمی‌شود در کشور تحول ایجاد کرد، چونکه شرط تحول در اقتصاد ، ثبات اقتصادی است.

قالیباف گفت: مجلس و نمایندگان موظف هستند حرف مردم را بزنند و برای حل مشکل مردم ورود پیدا کنند.

او در خصوص قابلیت‌های مازندران نیز گفت:مازندران ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه دارد، اما باید پذیرفت مردم مشکلات جدی در این استان دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین وظیفه ما آسیب شناسی از مشکلات جدی و فرصت‌های استان است، ادامه داد: بدون شک ما داشته‌های زیادی در استان داریم و دلیل وجود این مشکلات نداشتن برنامه مشخص، ریشه نداشتن برنامه مدون و نبود برنامه ریزی کافی در این ارتباط است.

قالیباف کشاورزی و گردشگری را دو مزیت بزرگ استان مازندران دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی ریل گذاری و سیاست گذاری‌ها در این بخش را باید به درستی انجام دهد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۲۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
فکنم // یه نقشه جدیدی برا مردم کشیدن // رو من یکی حساب نکنید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۲:۲۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
ببین عزیزم // رو من یکی حساب نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
مگه تا حالا از مردم استفاده نکردید؟
آخرین اخبار