پس از تلاش بسیار و اخذ مجوز‌های مربوطه، قرار بر ساخت ۱۰ زمین روباز تنیس در مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه مشهد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدرضا تدین رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی ورزشکاران خراسانی گفت: از چند سال قبل تاکنون نسبت به ساکنان سایر شهر‌ها عملکرد خوبی در رشته‌های مختلف داشته اند و با وجود پیشامد شرایط کنونی، برای پیشرفت خود و رسیدن به جایگاه بالاتر تلاش خود را به کار می‌برند.

او افزود:از فعال‌ترین ورزش‌های خراسان رضوی می‌توان به تنیس، دوچرخه‌سواری و همچنین اتومبیلرانی اشاره کرد که اخیراً فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند، در ارتباط با ورزش تنیس باید گفت که نه تنها ورزشکاران بلکه مسئولان و متولیان مربوطه نیز پای کار هستند و پا به پای ورزشکاران برای افتخارآفرینی کشورمان قدم برمی‌دارند.

رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی ورزشکاران خراسانی ادامه داد:ورزشکاران تنیس با وجود پیشامد مشکلات جهانی امروز، دست از تلاش بی وقفه خود برنداشتند و در حال تمرین برای حضور مجدد در مسابقات مختلف هستند.

تدین بیان کرد: هیئت تنیس استان نیز از فعالیت دست نکشیده و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز به این ارگان کمک می‌رساند، از بزرگترین برنامه‌های اجرایی می‌توان به ساخت ۱۰ زمین روباز تنیس در ورزشگاه ثامن‌الائمه اشاره کرد که به تازگی آغاز شده و در دست اجرا بوده است.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار