مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از تعطیلی تمامی بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان به مدت یک هفته و به دلیل اعلام وضعیت قرمز در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،فریدون اله‌یاری مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا در شهرستان‌های استان اصفهان و اعلام وضعیت قرمز در بیش از ۱۴ شهرستان استان، ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان اصفهان نشستی اضطراری برگزار کرد.

او در خصوص مصوبات این نشست افزود: مطابق با مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان اصفهان، تمامی بنا‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان از تاریخ ۱۰ مهرماه به مدت یک هفته تعطیل است، لذا به آگاهی گردشگران و دوستداران آثار تاریخی می‌رساند، تمامی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان به مدت تا اطلاع بعدی تعطیل است.

در حال حاضر بیش از ۵۰۰ مجموعه تاریخی و گردشگری در سطح استان اصفهان در اختیار اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است که امکان بازدید از آن‌ها توسط گردشگران وجود دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار