حوادث امروز جمعه ۱۱ مهر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۱۱ مهر ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف انبار دپوی کالای قاچاق در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: با هدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و تمرکز بر کشف انبار‌های دپو، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با رصد اطلاعاتی یک انبار دپوی کالای قاچاق را شناسایی کردند و ماموران با انجام اقدامات پلیسی و هماهنگی با مرجع قضائی با حضور در محل و بازرسی بعمل آمده، تعداد ۱۰ هزار و ۱۲۲ حوله، ۳۲۳ عدد لیوان، ۱۱۶ عدد مجسمه، ۵۹۱ عدد کیف جامدادی، ۸ عدد کاسه، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه کولرگازی فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای موتور سیکلت در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح این شهرستان شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند محل اختفا سه عضو باند سارقان حرفه‌ای موتور سیکلت را خارج از شهرستان شناسایی کنند.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از اخذ نیابت قضائی با همکاری ماموران انتظامی شهرستان شوش طی عملیاتی ضربتی هر سه نفر عضو باند سرقت مزبور را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۵ دستگاه موتور سیکلت شامل؛ ۳ دستگاه موتورسیکلت tvs خارجی و ۲ دستگاه موتور سیکلت ۱۲۵ دارای سابقه سرقت بهمراه دو تیغه قمه کشف کردند.

سرهنگ روح اله گراوندی در خاتمه با اشاره به تحویل موتور سیکلت‌های سرقتی به مالباختگان اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار صادره مرجع قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.