استاندار ایلام:

مدارس مناطق قرمز و نارنجی در ایلام هفته آینده تعطیل است

سلیمانی دشتکی گفت: همه مدارس مناطق قرمز و نارنجی استان ایلام هفته آینده تعطیل است و کلاس‌ها در این مناطق به صورت مجازی دایر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌ دشتکی استاندار ایلام گفت:همه مدارس مناطق قرمز و نارنجی این استان هفته آینده تعطیل است و کلاس‌ها در این مناطق به صورت مجازی دایر می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به تشدید وضعیت کرونا و در راستای حفظ سلامت دانش آموزان بنا به پیشنهاد ستاد استانی و تایید ستاد ملی کرونا این تصمیم اتخاذ شده است.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، زبانسرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها از دیگر مصادیق محدودیت تعطیل یک هفته‌ای در مناطق قرمز و نارنجی است، اظهار کرد: دیگر محدودیت‌ها مصوب شده در نشست روز شنبه ستاد استانی مبارزه با کرونا اعلام می‌شود.

استاندار ایلام با هشدار در خصوص رعایت نکات بهداشتی مطرح کرد: وضعیت کرونا در استان بسیار نگران کننده است بطوریکه امروز شاهد تشدید این بیماری هستیم و اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند از این هم بدتر می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.