شورا‌های اسلامی بخش و شهرستان، در کنار بازدید‌های میدانی مدیران، مشکلات روستا‌های فاقد شورا و دهیاری را به مسئولان منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  بیکی فرماندار نهبندان در نشست با رئیس جدید شورای اسلامی شهرستان، شورای بخش و نایب رئیس شورای شهر نهبندان با بیان اینکه فلسفه وجودی همه ارکان نظام در جمهوری اسلامی، خدمت به مردم است، گفت: شورا‌های اسلامی بخش و شهرستان، در کنار بازدید‌های میدانی مدیران، مشکلات روستا‌های فاقد شورا و دهیاری را به مسئولان منتقل کنند.

او با اشاره به اینکه مردم و مسئولان دو گروه مجزا از یکدیگر نیستند و بسیاری از مشکلات مردم را مسئولان هم دارند، گفت: فلسفه وجودی مسئولان پاسخگوی و رفع مشکلات مردم است.

بیکی نگاه نماینده عالی دولت در استان به نهنبدان را ویژه عنوان کرد و گفت: در سنوات قبل هیچ استانداری به اندازه استاندار فعلی از مشکلات مردم نهبندان کارگشایی نکرده است.

فرماندار نهنبدان با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند بود، افزود:عملیات اجرایی گاز رسانی به ۱۳۳ روستای نهبندان آغاز شده است.

او تصریح کرد: دهیاری‌ها باید برنامه ریزی مدونی برای انجام امورات مردم را در دستور کار داشته باشند.

بیکی با اشاره به وسعت زیاد و پراکندگی شهرستان نهبندان، گفت: از ۲۸۷ نقطه روستایی این شهرستان؛ ۱۲۰ روستا دارای دهیاری و بقیه فاقد دهیاری هستند.


بیشتر بخوانید


فرماندار نهنبدان بر مطالبه گری شورا‌ها تاکید کرد و گفت: شورا‌های بخش و دهستان‌ها باید مشکلات روستا‌های فاقد دهیاری را در راستای رفع مشکلات به مسئولان محلی و استانی منتقل کنند.

او از تغییر نگاه مسئولان استانی و کشوری به نهنبدان خبر داد و گفت: خوشبختانه در سایه تاکیدات مقام معظم رهبری امروز نگاه‌های مسئولان به نهبندان تغییر کرده و نگاه خدمت و پیگیری در نهنبدان ملموس است.

بیکی به مشکلات سوخت مایع در نهنبدان اشاره کرد و گفت: مشکلات سوخت گاز مایع در شهرستان نهنبدان نسبت به سایر شهرستان‌های استان بیشتر است  چرا که ضریب نفوذ گاز رسانی در روستا‌های نهبندان زیر ۴۰ درصد است.

انتهای  / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.